Kızlar merhaba 35+1 günlük hamileyim en son 3 hafta önce kontrole gelmiştim ve bebeğin suyu gayet iyiydi bugün nstye girdim bir sorun yok sancı vs çıkmadı daha sonra doktora muayene oldum doktorum suyun azalmış dedi o bile şaşırdı 3 haftada nasıl bu kadar azalır diye bende çentik vardı damarlarda aspirin kullanıyordum 32.haftada bırakmıştım ondan kaynaklı olanilir mi dedim olabilir dedi napmam gerekiyor gebelik şekerim de var ayrıca önerebileceğiniz bişey varmı doktorum sıkı takip edicez dedi aslımda kilo da almış 2750 kilo hafta olarak da önde çıkıyor ultrasonda