lalemgul onu anlayamıyosun canım idrar testinde bazen var görünüyor yalancı gibi aslında bebek oluşmak üzereyken oluşmayıp kendini sonlandırıyor sonrasında hafif kanama ile adet kanamasını başlatıyor bende yaşamıştım silikte olsa çıkmıştı kan vermiştim düşük çıkmıştı ama vardı 1 gün sonra tekrar idrar yaptım hiç çizgi yoktu korktum gidip bidaha kan verdim değerim en altlara inmişti buda kimyasal gebelikmiş