Merhabalar 7+5 haftalık hamileyim. herşey normal ilerliyordu. .( tsh ım yüksek olduğu için euthyrox kullanmaya başlamıştı ama iki hafta oluyor + kan sulandırıcı başlanıldı 2 hafta önce düşük geçmişim olduğu için )
bugün 3 günlük kabızlığıma bağladığım bir genel ağrım vardı . böbreklerime kadar vurdu. 6-8 kayısı yedikten sonra tualete çıktım . şuan ağrı tamamen kasıklarıma indi ! iki gündür fazla ca hapşırıyorum toz alerjimden dolayı. bir sıkıntı olmaz inşallah . yarın hemen doktoruma gideceğim ama benim gibi yaşayan var mı? kanamam olur düşük yaparım korkuma uyuyamıyorum
bir de mide bulantısı felan hiçbirşey yok bende . bebeğim de gayet sağlıklıydı geçen cuma doktora gittik herşey iyiydi . böyle olanlar kimler ya . Acile felan gitmem gerek mi