Kızlar bilen yazabilirmi,şimdi bu 16 mart son ölçümü ,18 mart opu olacak salı,cuma 21 martta 4. Gün embriyo transferi tabiki yumurtaların durumuna göre tahmını tarıh.Ama doktor bir şey söylemedi falan rahım kalınlıgı 15 martta 11 iken,16 maryta 20 mm 2 cm cıktı.Taze transferde rahım max 14 mm olmalı diyor arastırmalarımda ,opu sonrası pregastan falan baslıcaktır ama bu öyle ⅔ günde geri düşermi neden bir günde birden bu kadar artış oldu acaba,yeni farkettım ,bilen varmıdır
