Ftmnnr Bu başlığı atmayı çok istemiştim 🤣 Haftada hala gelmek ıstemeyen bır bebişim vardı doktorum ben normalcıyım sonuna kadar normal planlıyorum dedı ana gönlümde yoktu nedense aslında hep normal ısterdım de içime doğmuş demekki normal olamıyacagı suni sancı ıstemedıgımı soyledım plansız sezaryene karar verdıler yatışım yapıldı amelıyathaneye aldılar vs sonrası uyuşana kadar çok kolaydı amelıyat başladı ama bebek çıkınca resmen bi tosun paşa çıktı 4 kilo bı bebek bütün amelıyat hane şok herkes bana bunu nasıl taşıdın dıyor bölmem nasıl taşımışım doktor dıuorkı ztn normal olmazdı bu 5 cm açılmam varmış Hıc anlamadım ne ara açılmış 🤣sonra ztn amelıyat bıttı odaya gectık uyuşukluklarım gecsın dıye beklıyoruz Buda böyle hızlı bı doğum hıkayemdı 🤣
Sara_halil_0101 Ftmnnr Allah analı babalı büyütsün hayırlı olsun canım 🐣🥹 darısı bizlerin başına hayırlısıyla inşallah 🤲
TugceOrak Ftmnnr kızzz daha şimdi eşime anlattım seniiii 😊♥️ Naptı acaba bizim kız bi yazayım demiştim ♥️ Kolaylıkla geçmiş çok şükür çok sevindim ♥️
oykumens Ftmnnr gözünüz aydın sağlıkla büyütün bebeğinizi. Hangi hastane de doğum yaptınız ? Özel mi devlet mi ?