Goncimikk sezeryan dogumu bilmiyorum ben normal dogum yaptım dogumun nasıl ilerlediği bunyeye baglı ama genelde sunı sancı veriyorlar sancı cekilen yer ayrı dogumun gerçekleştiği yer ayrı ayrı yerler ama cok yakın hemen yan tarafı bebeğin başı görüldüğünde tekerlekli sandalyeye oturtup hemen dogumhaneye götüruyorlar catala cıkıyorsun veeee mutlu son bebiş kollarda saglıkla inş