Bzm Merhaba arkadaşlar Adana 5 ocak devlet hastanesin de Yiğit Yüksel e giden var mı? Doktor hakkında bilgisi olan?
YagmurEymenAyaz01 Bzm ayy çok teşekkürler bu sohbeti başlattıgın için bende ona gitmeyi düşünüyorum ♥️🥹
Htccndn Bzm Aynı özel hastane gibi tek oda veriyorlar eğer normalsede doğumunda o odada oluyor ve oda tertemiz herşeyi o odada hallediyorlar