1324 Kizlar 13 haftalik gebeyim tansiyonum 9 a 2 ye düşüyor hafif bayginlik geciriyorum sizlerde yasadinizmi
Kubrayildirim 1324 benim de düşük ama hiç 2′yi görmedim baygınlık durumu da olmadı hiç. Oruç tutuyor musunuz
mrp2023 1324 tansiyon aletinizde yanlışlık vardır 2 diastolik bi tansiyon değeri için cok düşük hastaneye gidin orada ölçtürün bir daha