Merhaba hanımlar, yaklaşık 10 gün önce eurofinse doktorum vasıtasıyla fetal dna testi yolladık bugün doktorumdan whatsapp üzerinden sonuçlarımın temiz olduğu bilgisini aldım ancak raporu göndermedi . Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı ister istemez raporu göremeyince ben de merak ettim temiz sonuçta nasıl bir rapor geliyor?