Nur6006 Regl tarihim 9 Şubat tı daha sonrasın 26 Şubat ve 27 Şubat 2 süren açık pempe sonra kırmızı sonra kahveye dönen lekelenmem oldu testimin fotoğrafını atıyorum bilenler yazabilir mi varmı
Zeyneppp16 Nur6006 teste, göre var gibi duruyor ama bende bu ay yalancı pozitif gördüm markası ne testin artımed veya days Doctorsa yalancı çıkarıyor canım
Parinas Nur6006 pozitif görünüyor. Ama tarihlere bakılacak olursa baya geç döllenme gibi duruyor. İnşallah sonuç hatalı değildir. Hayırlı olsun
MujganisMom Nur6006 Bence kafanda şüphe kalmasın en iyisi gidip kan vermek orda her şey netleşir bence. 🧡
Zeyneppp16 Nur6006 başka test yap veya direk git kan ver en kesin sonuç o dedğm gibi days doctor güvenilir değil bende de pembe çizgi çıkardı kan testide verdim negatifti kan ver netleşir. İnşallah vardır canım
Betulumsuakay Nur6006 Bence tekrar test yap benim adetim 10 gün gecikti test yaptım kaset test aşırı silikti inanmadım attım 3 gün sonra eşime dedim sonra tekrar test yaptım net çıktı bu seferde farklı marka test dene bence
Nur6006 Merloza dediğim gibi yukarıda 9 Şubat ta regl gördüm 26 ve 27 Şubat lekenleme oldu peöeteye gelecek şekilde bir daha görmedim
Nur6006 Merloza bel ağrım olunca test yapayım dedim tabi yanı sıra ateş basması halsizlik de olunca şüphelendim