minigiminannesi03 aynen öyle ben daha önce 3 bebeğimi karnımda kalbi durduğu için kaybettim, birisi genetik rahatsızlıktandı diğer ikisi muhtemelen pıhtılaşma yüzündendi. Bu hamileliğimde genetik testlerimi daha önce yaptırdım ve pıhtılaşma çıktı, hamile kalınca direkt kullanmaya başladım ve şuan 27+6 haftalık olduk bin şükür. Bence de riske atılmadan kullanılmalı.