busraa9090 karnımda bebek toplanıyor sonra dağiliyor ama sertleşme oluyor normalmi bu haftalarda kızlar
58ee busraa9090 evet tam 29 da oldu ayrıyeten sancım da vardı karnımda nst baglandım sancı çıkmadı kasılma da yokmuş
aybukee10 58ee ntsdeyken o toplanmayi yaptı mı peki bebek ? Ben de 29 haftadayim gün içinde portakal gibi toplanıp hemen yumuşuyor nts girdim ama ntsde toplanma yapmadı hiç. Sizin ne sıklıkla toplanıyor
rumtekin Benimde öyle oluyor 26-27. haftadan beri .doktor normal bi durum rahim kendini doğuma hazırlıyor endişelenme dedi. Sadece yarım saat içinde çok fazla olursa öyle gel dedi.
busraa9090 rumtekin benimde akşamları çok toplanıyor sağ tarafıma karnımda sert sureklı yarın doktora gıtmeyı dusunuyorm tedirgin oluyorm
rumtekin busraa9090 Tabi ki bi danışın doktora herkesin farklı oluyor o sertleşmesi benim uzun sürmüyor arada bir oluyordu yine öyle ama bebek daha hareketli . Rahim kısalığınıza bebeğin kanala girme durumuna bakıp ona göre doktor sizi bilgilendirir