Arkadaşlar az önce adet oldum bu gün adet günümdü cuma gününden beri erken gebelik testi olan freelyi denedim 3 kere pozitif verdi çok mutlu oldum hamileyim dedim Salı gününe randevu aldım . Bu testi şikayet etmek lazım benim hayalim herkesin hayali olan gebeliği ellerinde oyuncak ettiler 3 kere pozitif nasıl verebilirsin 2 kaybımın ardından bu haber bana ilaç gibi gelmişti ama hayallerimi suya düşürdüler bu markayı bir daha asla almam asla