Kızlar bende 17 haftalık hamileyim hafta sonu bebek arabamızı aldık babymall mağazasında çok güzel indirim vardı internet fiyatlarından bin lira rahat daha düşüktü. Aklımdaki model kraft tokyo modeliydi oraya gittiğimde prego concorde , kraft tokyo , bagi neo2, kraft kenya ve bir kaç modele daha detaylı inceleyerek baktık birde benim aklımdaki fiyat 20.000 aşmamaktı içlerinde en hafif olan bagi neo ve kraft kenya idi. Hatta şaşırdım tokyo modeline göre kenya nasıl hafif olabilir diye 15.000 liraya 4 taksit ile aldık hamdolsun. Hatta pusetine ve arbanım iç malzemesi pofuduk pofuduk gayet güzel diğerlerinin içleri o kadar güzel değil daha sertti Bana göre tek eksi yani puset sonrası diğer modele geçiyoruz ya o anneye dönükken kapanmıyor illa dış tarafa dönük olacak ben ona biraz takıldım. Ama fiyat ve performans olarak baktığımda kenya iyiki dedim. Hee birde yukarıda yazdığım ve baktığım modeller iki aşamada kapanırken kenya tek hamlede kapanıyor. Cidden iyi araba şubat indiriminde almadığıma çok pişmanım valla bu arada mağazadaki danışmanlar puset ve arabaların artık ayrı ayrı satılacağını ve bunun fiyatlara etki edeceğinide söylediler bunada dikkat edersiniz