Benim de bebeğim 3 günlükken sarılık oldu değeri 15di doktor öncelik kendi sütün olsun emzir, mama da vermeye çalış dedi. Ben silikon göğüs ucu ile emziriyordum o şekilde düzgünce emzirememişim kendi göğsüme alıştırıp emzirdim, 2 gün sonra gidince 12ye düşmüştü. Süt kalitesi olarak doktor bana arttırıcı takviye verdi bi de protein ağırlıklı beslen demişti. Hastaneye yatmadan atlattık bol emzirme ile