Kızlarım merhaba yine yeniden gebelik elde edene kadar her ay buraya gelip post açmak istiyorum. Yine geldim bat 16 ama henüz olmadım belirti yaşıyor muyum dersek bazen kasığımda bir doluluk oluyor ve aniden bir şey girip çıkıyor başka da bir belirti yok o da belki yalancı belirtidir. Ve de sürekli böyle yoğun bir beyaz akıntı bekliyorum hani gebelik oluşunca akıntı da artarmış ama bende çok yok sadece iki gün böyle afedersiniz beyaz akıntı geldi. Böyle akıntısı olmayıp da hamile kalan var mı acaba? Sizler neler yaşıyorsunuz gününüz nasıl geçiyor? 💛💫🙋🏻