Lemon_ 4+4 hamileyim bugün doktora gittik kese gözüktü ama şimdi akıntım gelmeye başladı korkuyorum normal mi?
ikiz_annesi1 Lemon_ rengi şeffaf ve beyazsa ayriyeten de kötü koku yoksa gayet normal 21. Haftadayim ilk günden beri yaşıyorum 😒
Bus-ra590 Lemon_ gebelikte akıntı neredeyse geçmiyor 27 haftalığım kokusuz ve yanma vs yoksa problem olmaz.. daha birsürü şeyler çıkıyor hafta ilerledikçe 🤭
Canansrcm 7 aylık oldum hala akıntım var bide üstüne fitil verdi doktor ekstra oldu saldım artık normal
dunnobeck Hamile kalmadan önce de vardı, 29 haftalık hamileyim hâlâ var ama kültür testi verdim mantar varmış. Bakteriyel ve kötü kokan bir akıntı olmadığı sürece sorun olmaz, sizi rahatsız ediyorsa doktorunuza söyleyin bence