Sulemmu Meryem_mm 34+5 33de gittiğimde öyle demişti doktor kabızlıkta zorladığım için değiştimi acaba diye aklıma geliyor
Meryem_mm Sulemmu bende gebeliğin 4.ayinda sadece 1 ay demir ilacı kullandım diye hemeroid oldum 3.evre hemde.dogymdan sonra ameliyat olacağım galiba.sizi anlıyorum
Meryem_mm Subaby ne ilacı acaba bana gebeyim diye kabizlikta ilaç yazılmadı.magnesi calxine ve duphalac kullandım etki etmedi
Aniiiskosu Kızlar sütlü kahve ve kuru kayısıyı bir arada denediniz mi? Birazcıkta olsa işe yarıyor. Birde magnezyum hapı. Doktorunuzun verdiği hangisi ise fark etmez.