Gozd3 35.haftadayım. Doktorum bebeğin doğum kanalına girdiğini söyledi. Kanala girdikten sonra ne kadar süre sonrasında doğum gerçekleşir???
Gulhan2692 Gozd3 canım bende 36 haftaligim bebegin başı kanala baya yaklaşmış dedi doktorum bol bol yürüyüş yap hareket et dedi ama ne kadar süre sonra olabilir bende bilmiyorum 🙄
Gozd3 Svd1 bebeğinizin kilosu nasıl peki? Benim alttan çok baskı yapıyor. nstye falanda girdirmedi doktorum
Gozd3 Gulhan2692 ben erken doğumdan korkuyorum. Aşağıya çok baskı yapıyor çünkü. Daha kilosu 2400 yani çok küçük.
Gulhan2692 Gozd3 öyle bir riskiniz olsa doktorunuz söylerdi diye düşünüyorum yani erken doğum vs gibi, benim öyle bi skntım yok şükür. Gidince yine de doktorunuza soyleyin baski durumunu. Rabbim vaktinde hayırlısıyla kucağınıza almak nasip etsin 🌸