2 tane erken gebelik testi yapmıştım anında çıkan silikte olsa çift çizgiyi gördüm Ama bugün hastaneye kan vermeye gittiğimde sonucunda gebelik olmadığını söylediler hafiften kahverengi lekelenme var anlamış değilim gebelik var mı Yok mu Adetim normalde düzenlidir ama 2 gün geçti Ve bir haftadan fazladır kaşık ve bel ağrım var