yesimsthings Serife2709 nasıl bir sancı oluyor belden mi vuruyor acaba sizin ilk doğum muydu çok güzel olmuş bebişinizle sağlıklı huzurlu günler dilerim
Serife2709 yesimsthings 3. Dogumum du belden kasıklara dogru yayılan bi sancıydı adet sancısı gibiydi benimki cok şiddetli degildi
Serife2709 Anonimanonim düzenli oldugu için anladım ben sık giriyordu bide yoksa anlamam imkansızdı çünkü dayanılmayacsk bi sancı degildi
Serife2709 Eliffyamann sağlıkla gelsin inşallah bebişiniz benim 1 hafta önce nst de 20 30 arası cıkmıştı sancım
HndnAkdmn Serife2709 Maşallah sağlıkla büyüsün öncesinde hiç bi sancı vs belirti yok muydu yarın 39 oluyorum ve hala bekliyorum da 😂
Gizemnurnr Serife2709 benim vajinama doğru bıçak saplanıyor gibi oluyor 3 gündür gerçek sancıyla karıştırım diye korkuyorum nasıl anliycam ya
Serife2709 keyfimin-kahyasi-misin sag salim dogar inşallah senin içinde bebegin içinde en uygun zamanda gelir inşallah bebegin