DENIZ_55 ErsBegAs son bir ay değil 1 hafta haftaya sonra doğum olacak nasipse sezeryan olacağım için bide riskli gebeligim fazla bekletmek istemiyorum doktorum perşembe günü tarih verecek degisik duygu içindeyim 🥹🥹