bgndgd Haklısınız bu süreç biraz insanı yıpratıyor ama korkmayın.Şöyle düşünün yumurtalıklarınız çalışıyor,gebe kalabiliyorsunuz.Hatta ben kimyasal geçirdiğime şükretmiştim,ya dış gebelik olsaydı süreç çok daha zor ilerleyecekti.Bu süreçte siz hiçbir şey yapmayın zaten normal regl gibi ilerleyecek.Kanamanız bittiğinde muhtemelen doktorunuz beta isteyecek tekrar,sıfırlanmış olacak o da.Ben sadece bir ay korunmuştum doktorum öyle söylemişti.2023 Kasım’da kimyasal geçirdim,bir sene boyunca düzensiz ilişki oldu yani yumurtlama hesaplamadır,herhangi bir şeydir yapmadım.1 sene sonrada hamile kaldım.Sizde canınızı sıkmayın,kafanızdan atın sağlıklı gebelik yaşarsınız inşallah.☺️