Merhaba 39 günlük taze bir anneyim. Bebeğim erken doğduğu için beni ememedi başta şuanda da biberona alıştığı için beni tutmuyor çok denedim ama olmadı. Şimdi sağ göğsümü boşaltamıyorum şişlikler var henüz kızarıklık enfeksiyon yok ama ne uyguladıysam boşaltamadığım için genel cerraha gittim ultrasona girdim enfeksiyon yok ama süt kanalları tıkanmış dedi. Bildiğimiz yöntemlerden bahseti sıcak uygulama vs. Eğer kızarma enfeksiyon olursa diye antibiyotik yazdı şuan kullanma dedi. Ne yaptıysam göğsüm boşalmıyor bu böyle kalacak mı hep nasıl gidicek bu şişlikler 😢