ilaymom asemvekardesi Allah gönlünüze göre versin inşallah, benim kızımla ultrason görüntüsü aynıydı o yüzden içime öyle doğdu
Ozge16_ asemvekardesi benimde nub ve kese yapısı kızdı hatta bütün hurafelerde bile kız çıkıyordu ama bebişim erkek 😄😄
asemvekardesi Ozge16_ benimde ilk hamilelegim ile çok farklıydı bu sefer ki o yüzden hep erkek hissettim öncelikle sağlıklı ve hayırlı bir evlat olması inşallah ☺️☺️