Kızlar birkaç gün önce kan vermeye gittim normalde benim damarlarım belirgindir çabuk bulunur tek seferdede kolaylıkla kan alınır ama bu gidişimde hiçbir şekilde bir damla bile kan gelmedi kan alan görevli içinde iğneyi resmen gezdirdi ama yok gelmedi diğer kolumda denedi yine aynı şekilde ama hiçmi kan gelmez ya hiç gelmedi baya uğraştı olmadı sonra bebeklerden kan aldıkları iğneyle denedi onunla zar zor kan geldi ama ben anlayamadım bu yaşıma kadar hiç böyle bişey olmadı bunun nedeni ne olabilir kan eksikliğimi yoksa kanım koyumu hiçbir bilgimde yok bu konularda