Nidaeke34 ben ilk hamileliğimde gitmiştim bence gidebilirseniz kurtköy semt polikliniği neslihan şekeri şiddetle tavsiye ederim, Tolga bey iyi ama vitamin asla gerek görmemişti ben sormama rağmen neslihan hanım her yönden ilaçlarınızı verir ve takibi çok güzel yapıyor keşle doğum yaptırsa başka doktor aramazdım bile