Kızlar selam, 27.haftamdayım karnım ara ara çok sertleşiyor özellikle çalışırken masa başında otururken. Ayağa kalkıp yürüyorum ama yine oluyor. Geçen hafta gittm nstde bir şey çıkmadı alttan da baktılar serviks 47 gayet iyi. Ama sertleşme hissi beni erken dogum yapıcam diye korkutuyor. Magnezyum da içiyorum neden oluyor acaba calısmaktan mı