hamcokelek33 Mucizeebeybi enerji içeceği hamile değilken bile inanılmaz zararlı. Bence şimdi gebeyken çok çok daha zararlı olur içmeyin
keyfimin-kahyasi-misin Mucizeebeybi bir yudumcuk içmekten bı zarra olacagini düşünmüyorum . çok nadir görürsem canım istiyo bı yudum aliyorum
dunnobeck Ben enerji içeceği içmedim ama koladan birkaç yudum almıştım. Enerji içeceğinin içeriği biraz daha tehlikeli olabilir, ben risk almak istemezdim
Mucizeebeybi dunnobeck hamcokelek33 keyfimin-kahyasi-misin ayssss1 dunnobeck İçmedim kadınlar kulübünde okudum birinin bebeğini kaybetmiş içince korktum doğsun bol bol içicem 🥹
dunnobeck Mucizeebeybi ben de tatlı konusunda aynı şeyi söyleyebilirim o yüzden sizi çok iyi anlıyorum 🥲
dunnobeck Mucizeebeybi iyi yapmışsınız 🙏🏼 Aynen doğunca bol bol yer içeriz zaten, şimdilik bebişleri riske atmaya değmez
Mucizeebeybi dunnobeck 🥹 sabırsızlıkla bekliyorum ya sen tatlı istemişsin tatlı niye yemiyorsun şeker mi çıktı
dunnobeck Mucizeebeybi Şeker çıkmadı ama her gün çok fazla yemeye başlamıştım, doktorum sınır koymamı istedi
Mucizeebeybi Talentedmom yok içmedim çok şükür dolapta vardı eşim içiyor sürekli çöpe attım 😅 ona yazık oldu