Pinarkorkmazer Ayluff54 benim de 23 Mart ile 26 Mart arası duruyor inşallah en erken zamanda doğar artık yeter diyorum 😂😂♥️♥️♥️ kaç ay bekledim son bir hafta bekleyemiyorum
Ayluff54 Pinarkorkmazer Valla bende aynı durumdayım 26 Mart özellikle istedim kadir gecesi olduğunu bilmiyordum ama eşim 10 Mart oğlum 16 Mart bu da 26 olsun dedim yoksa heralde 24 üne verirdi 😁
Pinarkorkmazer Ayluff54 maşallah çok güzel günde doğuyor beni o kadar bekletmezler şekerim var diye sanırım 🙂
zehranurates atlasinannesi231118 bızım de 21 Mart saglıgımızla saglıkları ile kucagımıza allalım ınsAllah🫶🏽♥️♥️
Ayluff54 Pinarkorkmazer Hayırlısı olsun rabbim sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin benimde bebeğin göbeği iki hafta önden gidiyor şekerden uzak dur doğuma kadar dedi
Ayluff54 Andi Benimde stresin var elbette ama evde 3 yaşında oğlumu birakip gidecegim için yoksa inanılmaz heyecanlıyım 🩷
Andi Ayluff54 allah ikimizede bütün annelerede bebeklerini sağlıkla kucaklarına almayı nasip etsin aynı bedende son saatler hadi bakalım hayırlısı olsun bol bol rabbiesiri oku 🫶🏼❤️