Eda42_ Hatice4136 Artık var diyip üzmek istemem bu aralar o kadar yalancı pozitif sonuçlar gördüm ki en iyisi adet gecikmesi beklemek kan vermek inşallah olumlu sonuç alırsın inşallah
Yareninannesii Hangi test markası bu artimed yaptım aynı bu şekil çıktı ama gebelik yok bende adet oldum
Cimcime30 Hatice4136 cnm ınsallah vardır uzulmezsın ama neden artımed alırsın burada yüz kere artımed almayın yalancı pozıtıf verıyor dedıkce kuzum
Eda42_ Hatice4136 Hayırlısı olsun İnşallah ama başka test yap istersen artimed hiç güvenilir değil awox dene o nasıl çıkacak