Kızlar bebeğimin gelişimi haftasından çok önde gidiyor ve ilk çocuğumu tansiyon yüzünden kucağıma alamadan küveze girmişti doktor bu çocuğumun da şuanda sağlıklı olduğunu ve haftasını beklemeden alabilir demesi endişelendirdi şeyimin üzerinde sürekli atıyor karnım desen aldı başını gidiyor perşembe günü tekrar kontrolüm var bakalım ne olucak ne diyecek sağlıklı olsun kucağıma almak istiyorum 🙏 belim ve özellikle geceleri kaşık ağrım çok fazla oluyo. Bu şekilde olup bebeğe göre hareket edip erken doğum yapan oldu mu