mrvksen Gebelik şekeri yaptırdım birinci saat yüksek çıktığı için makina ile ölçüm ve diyet dedi doktor diyetisyen ilede henüz göreşemedim listede neler oluyor ne öneriyor diyetisyen bilgisi olanlar paylaşabilir mi ?
momkrm19 mrvksen chat gpt kullanıyorsanız ona yaptırın gebelik şekeri yaşadığınızı, boy kilo bilgilerinizi , öğünler için saat kısıtınız varsa onları falan yazın. Gittiğim diyetisyenlerden daha iyi liste yaptı bana 😁
momkrm19 mrvksen En son yaptırdığımı kağıda yazmıştım 🙂 birebir uyamıyorum tabi, her gün ızgara nasıl yicem mesela, kızartma sote sulu yemek olarak da yiyorum ya da et ile sebzenin yeri değişiyor, kaçamaklar yapılıyor 😁 ama fikir olsun
mrvksen momkrm19 3 ana öğün yapamam🫢 şartmı acaba birde nasıl şimdi şekeriniz düzene girdimi ? Hergün ölçüyormusunuz ? Kaç haftalık
momkrm19 mrvksen şart değil ancak doktorlar bizim için az ve sık yemek tavsiye ediyolar. Kendinize göre ayarlamaya çalışabilirsiniz. Benim anne tarafımda çok var ilk gebeliğim şekerle geçti şeker yüklemesi sonrası 20.hafta diyete başlattı doktor doğuma kadar devam ettim. Bu tarz bir listem vardı ancak üzerinden 6 sene geçince unuttum yenisini yaptırdım o yüzden 🙂🙂 bu gebeliğimde henüz 11. Haftadayım ama 8.hafta belirtilerim olunca deneme ölçümleri yaptım ve doktorla paylaştım, direkt diyete başla dedi yani şeker yüklemesi beklememe gerek olmadan. İşte bu diyete benzer beslenmeye çalışıyorum şimdilik iyi gidiyor 🙂
momkrm19 mrvksen şuan her gün ölçemiyorum anneme gittikçe ölçüyorum 🙂 ilk çocuğumda kullandığım alet çalışmadı da yenisini geçen hafta sipariş verebildim, gelince full ölçümlere başlıcam
Biranneikibebe momkrm19 merhaba gebelik şekeri belirtileri sanırım bahsettiğiniz nasıl belirtiler oluyor acaba paylaşabilirmisiniz
mrvksen momkrm19 çok geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın 🐥 birde ilk gebeliğinizde bu durum bir sorun çıkardımı bebeğe yada size
momkrm19 mrvksen inşallah sen de sağlıkla kucaklarsınn 🫶🏻 çok şükür sorun çıkmadı 41.hafta doğum yaptım suyum hep fazla gitti kilosu azıcık ilerideydi ama aşırı kilolu doğmadı 3700 doğdu , sadece kanala girmediği için sezeryan oldum 🙂 ama dikkat et olur mu şakaya gelmez ben maalesef doktordan hemşirelerden bebeği ve anneyi kaybettikleri hikayeler dinledim boğazımızı sabredip tutmalıyız 🥺
momkrm19 Biranneikibebe günaydın benim yükselince gözlerim çok yanıyo ve kafam vücudum çok ağırlaşıyor. Uyku çökmesi gibi bişey. Gözümü açacak hal bırakmıyo. biraz kalbimin de hızlandığını farkediyorum o artık panikten mi şekerden mi tam emin değilim
user876544926 momkrm19 evet şeker yükselince gözlerimde ağırlık yapıyor benimde sersem gibi oluyorum uzansam uyuyacak durumda oluyorum