Kızlar yirmilik dişimin acilen çekilmesi lazım 3 gündür yemek yiyemiyorum ağzım açılmıyor ve içi inanılmaz yara oldu boğazıma ve kulaklarıma vuruyor ağrısı diş hekimim çekebilmem için antibiyotiğe başlamamız lazım dedi doktorumla görüştüm augmentin kullanılabilir tabiki dedi ama ne olursa olsun içim rahat etmiyor eşimin çalışma arkadaşı da gebeyken 20 lik diş çektirmiş antibiyotik kullanmış bir sıkıntı olmaz rahat ol dedi ama aranızda kullanan var mı sizin düşünceleriniz ne var mı aranızda kullanan