Tombikis96 benim 13 haftam bitti, 2 gündür kasıklarım çok ağrıyor, ve tam belimin ortasından bacaklarıma ağrı yayılıyor, bütün gün değil ama ara ara gelip gidiyor, oturup kalkarken zorlanıyorum, burda blogta okumuştum rahim büyüdükçe şiddetli kasık ağrıları olur diye