Kubra_dara34 Kızlar pazartesi randevumu iptal etmiştim iptal edilmemiş bende şansımı deneyim dedim gebeydim 4 hafta 4 günlük alttan muayne etti ama görünmedi moralim bozuldu çok görünmesi gerekmezmiydi
Aysbsky Kubra_dara34 5 haftalık hamileyim doktor kese ve kalp için 10 gün sonraya çağırdı canım sen çok erken davranmışsın ilk gebeliğim de 7. Haftada gördüm keseyi ve kalbi
Nurellaaaaaaa1212 Kubra_dara34 kan vermedin mi. Yani kan vererek kesinleştirip sonra doktora gitmeliydin. Bilemiyorum ilerleyişin mantıklı değil
halitefe Kubra_dara34 sabredebilirsen 6. Haftayı biraz geçince git hatta 7 bile olabilir bu şekilde gidersen hem bebeği görürsün hem kalp atışı görürsün
ipekveatlas hayır tabiki gözükmez aynı seyi ben de yaptım 4+6 da falan gittim doktor bakmaj bile istemedi hic bisey gözükmez dedi sonra 5+6 da gittim sadece kese gözüktü bidaha 7. haftamda bebeğim gözüktü
Kubra_dara34 Nurellaaaaaaa1212 kan verdim iki gün arayla verdim ilk 71 di iki gün sonra 260 oldu daha vermedim sonrası en son Perşembe günü verdim doktor tekrar kan istedi benden bakalım. 🙄
Efendininannesi Kubra_dara34 6+1de gittim sadece kese vardı 1 hafta sonraya çağırdı doktor 7+1 de kalp atışını duyduk sizin için çok erken daha endişe etmeyin bekleyin sabırla
Busegull Kubra_dara34 5+6 da vajinal ultrasonla kesemi çok zor gördük hatta ikizmiş diğer kese 6+5 de anca göründü henüz erken şuan beta ya etki ediyor
Nurellaaaaaaa1212 Kubra_dara34 tamam o zaman cok erken henüz. Beta minimum 1500 civarı kese 4000 sonrası bebek gözükür bu da kese için 5+5 civarına bebek için 6 hafta sonrasına denk gelir. Ümitsizliğe kapılma
Kubra_dara34 Nurellaaaaaaa1212 canım Perşembe günü değerim 260 dı az önce kan sonucum 1266 çıktı iyi mi
lavin2121 Kubra_dara34 gözükmez tabi 🥰 5 haftalıkken gitmiştim hiç birşey görünmüyodu 2 hafta sonra gel dedi 7 haftalık yani o zaman kalp atımını kese falan kızımın görünmüştü Sıkıntı sitres yapma iler ki haftalarda gidersin 🌸