-sum- yaptırmadım canım ama bebeğim haftasından çok önde gidiyor gebelik tansiyonu çıktı şekeri de takip ediyorum kendim açlık düşük ama tokluk bazen yüksek bazen de çok düşük çıkıyor adet olmadan hamile kaldım haftasıyla uyumlu değil canım önde gidiyoruz bakalım ne olucak sonumuz perşembe günü kontrolümüz var yeniden