Arkadaşlar merhaba. Benim tam doğum kanalımda miyom var ve normal doğum yapamacağım bugün kesinleşti. Doktorum miyomu ameliyat esnasında alıp almayacağıma karar verebilirim riskli bölgedeyse alınmaz ve Allah korusun böyle durumlarda rahmin alınmasına kadar gider durum dedi. Korktum ben de miyom kalsa hiç aldırmasam oluyor mu öyle 😢😢 bir de ilk doğumum bu benim. Doğumhanede birden fazla kadın doğum yapıyor eşin sadece kesim aşaması bittiğinde bebek alınırken girebilir dedi hastanelerde böyle mi genel olarak sezaryen doğum yoksa başka hastane mi bakmalıyım.