Transferin 12. Gününe kadar bu yüzden kan vermeyon diyorlar çünkü yalancı pozitif veriyor zaten transferden sonra hcg yükselir önemli olan devam etmesi ve maalesef devam etmemiş demekki sağlıksız bir durum varmış embriyoda kimyasal olmuş Allah en kısa zamanda nasip etsin doğal yolla inşallah tüp bebek diye yola çıkıp doğal yolla kalan okadar kişi var ki bu ramazan yüzü suyu hürmetine sanada nasıl etsin rabbim 🥹🥹♥️♥️♥️