Gizemsli- Merhaba arkadaşlar bugün kontrolüm vardı rahim ağzı uzunluğumu doktor 35 mm dedi iyi gayet dedi 17 haftada 39 ölçmüştü detaylı ultrosonda 57 mm çıktı anlamadım . Ama bugün çıkan sonuç 35 mm ve 22 hafta sizce nasıl
Melike1001 Gizemsli- gayet iyi bence doktorum 35 45 mm olması gerektiğini söylemişti yanlış hatırlamıyorsam bu süreçte benim de 39 mm falandı ama birden kısalıp uzayabilen bişey bu o yüzden dikkat et ben iki hafta da çok fazla kendimi yorduğum için 39 mm den 27 ye düşmüştü 25 mm olursa doğum başlayabilir demişti ve mecburi iki hafta yatışım vardı sadece wc ve yemek yemeğe kalkmıştım şükür şuan 40 mm çıktı yine
Nurkry Gizemsli- öncelikle geçmiş olsun inşallah sıkıntı çıkmadan ikerlersiniz birde çok su içmek ve kendini yormamak önemliymiş kısalmaması için birde ne zaman ölçülmeye başlıyor acaba benim doktorum kontrollerde bununla ilgili bir şey demiyor
Mlkrj Gizemsli- benimde detaylı ultrason da 38 çıkmıştı ama bir hafta sonra 18 ölçüldü 2 gün yatış yapıldı falan umarım bende sizin gibi 30 ları görürüm 🤲🏻
Gizemsli- Nurkry benimde bugün dememişti ben sordum ölçer misiniz diye tabi dedi ölçtü . Sıkıntı görmedi 35 mm dedi
Mehlikahnm Uzayıp kısalan birşey bu. Ve şuan değeriniz gayet iyi. Sadece uzun yürüyüş ve ağır işlerden uzak durun. Bunlar genelde ters teptiriyor gerisi Allah’a emanet 😊 25 bile olup son haftalara gelenler var siz dikkat edin stres yapmayın yeter
Gizemsli- Mehlikahnm çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için🌸umarım böyle gider inşallah 🤲🏻 randevu tarihi için 6 hafta sonrasına verdi o biraz tuhaf geldi
Gizemsli- Esma006 17 haftada kendi ölçmüştü bugün ölçmedi suyuna falan bakıp bebeği inceledi bakarmısınız rahim ağzına dedim tabi dedi baktı hemen iyi gayet 25 altı riski dedi
cerengeredeli Gizemsli- bana da detaylı da 37.5 demişlerdi. Buradan görerek sormuştum bende. Perşembe kendi doktorum randevum var ona da sormayı düşünüyorum dün akşam kasıklarımda sancı vardı düşündürdü beni bir