S-e-g en iyisi tekrarlamak benim geçen ay 4 farklı marka testte silik çizgi vardı, ama beta 3 küsür çıkıp sonra sıfır göstermişti olabiliyor bazen evet ama hep böyle olacak diye bir şey yok sıkılmayın hiç, geçen ay dışında o testlerde mesela hiç gölge bile görmemiştim yani hangi marka test bilmiyorum ama sizinkinin çizgisi gayet güzel