Bende 28+4 günlükken rutin kontrole gittiğimde kasık ağrım ve rahime doğru zonklama şikayetlerini söylemiştim nst ye bağladı düzensiz sancı çıktı 1 gece yatırdı ciğer geliştirici iğne 2.doz vuruldum 2 kez progestan iğne vuruldum nidicard diye bir ilaç başladılar 1 gece sonunda sancılarım nst de durmuş gözüküyordu eve oral olarak progestan başladı birde nidicard ilaca devam ediyorum istirahat verdi 27 Ekim’de tekrar kontrole gidicem inşallah sancı vs çıkmaz