Fyz43 huri hocaya gidin derim. Yasin hoca aşiri yogun bir kez gittim 2 saatte çıktım. 20 kusur fazladan hastasi vardi listede. Nst falan bekleme suresi vardi muayane kısa sürdü bi yandan bana bakti bi yandan telefonla haftasına bir seyler söylüyor bi yandan dogumhaneye iniyordu cok kalabalik okdugundan dolayi. Vazgectim ama cok iyi bir insan iyi bir dr fakat cok kalabalik. Huri haninda guler yuzlu anlayisli sakin cevap veren ilgili bir doktor.