Kızlar 39+6 haftalığım gece düzenli kasık ağrısıyla acile gittim ilk defa açılma var mı diye alttan muayene etti açılma yok dedi sancıların da doğum için yeterli değil eve git artınca gel dedi şuan kasık ağrılarım 15 20 dk da bir geliyor sabah da nişanım geldi, daha kolay açılma olması için ne yapabilirim öneriniz var mı yardımcı olurmusunuz lütfen🥹