Tontis2025 Rabiadgdmr benim bildiğim 3000 den sonra keseyi görebiliyorsun 1 hafta sonrasındada bebeği görebiliyorsun yarın gitsen görürsün keseyi rabbimin izniyle
Yazmelegi_ Rabiadgdmr beta gayet iyi muhtemelen de yarin 4 haftalık olacaksınız belki haftanız dan dolayı kese görünmeyebilir veya göredebilirsiniz❤️ ama strese girmeyin göremezseniz
Rabiadgdmr Yazmelegi_ inşaallah Ya ilk gebeligim aşırı heyecanlıyım birde kaç doktor asla çocuk olmaz dedi bu yüzden
Rabiadgdmr Yazmelegi_ Bende Pcos eşimde ölü sperm vardı yok denecek kadar 1 tane normal vardı bu yüzden direk tüp bebek denildi