Maria23 down sendrom riski biraz orta çıkmış sanırım . Ama fetal dna flan o kadar para yatıracağına amniyosentez yaptır sırf bu. Labarayyvarlar para kazansın diye amniyosentez riskli diye bi algı yaratmışlar herkes para saçıyor fetal dnacılara. Yaptıran arkadaşlarım var amniyosentezi ve tanı testi kesin sonuç alırsın için rahatlar. Fetal dna tarama testi teşhis koymuyor. Amniyosentez koyuyor. Ama devletde takipliyzen özele de danış. İnşallah sağlıklı doğar 🙏🏼