Seyma8672 bende 34+1 deyim. 29. Haftada sancılandım, erken gelmeye çalıştılar. İlaçlarla durdurdu doktorum. 35. Haftada artık alalım ben fenayım diyorum, kiloları iyi. Ama doktor kilonun önemi yok 36, 37. Haftaları görelim diyor. İlaçlarla doğumu durdurduk ama sancım ve kasılmalarım ara ara çok şiddetli oluyor. Şimdiden bu kadar ağrı çekiyorum, sonra sezeryan ağrısı ben nasıl bakıcam bebeklerime dedim, halledersin diyip saldı beni doktorum 😅