yourpariah normal doğum istiyorsan bey hekimde
“Dr. Ohan Hayri Mete”
sezeryana karşı bi doktor kendi muanesi vardı ama şuan beyhekimde görev yapıyor..
Ben inatla sezeryan istememe rağmen, hayır herşeyin normal ters giden bi durumunda yok sezeryan yapamam demişti istediğin kadar iste yada başka doktora git demişti ve normal yaptırmıştı..
Ve çokta güzel doğumum olmuştu..