Deniz0212 Hanımlar bişey soracağım bu benim ikinci gebeliğim şuan 19 haftalık oldum ama hareketlerini hissedemiyorum ultrasona girdiğimde oynuyor ama ben hissedemiyorum sadece belli yerde bi sertlik oluyor geçiyor normal mi yanıtlarsanız çok sevinirim
efeduru Deniz0212 benimde ikinci kuzum bende net olmamakla beraber hissediyorum bende 19 haftaligim ama korkma bu çok normal doktorum bana 20. Haftadan sonra daha net hissedersin dedi belkide hissediyosun ama gaz mi bebek mi ayırt edemiyorsun bana öyle oluyor 🙏🥹
CeysuG Deniz0212 doktorum 24. Haftaya kadar net hissetmemen normal demişti. Endişe etme yakında hiç durmayacak seni rahat bırakmayacak
Btl_akkurr Deniz0212 canım benimde 3.gebeliğm Ben de hala hissetmiyorum sadece dediğim gibi bazen uyanan kas var veyahutta sertleşme hissediyorum karnımda ovallıyorum geçiyor ama hala bir his yok üçüncü olmasına rağmen ben de korkuyorum ama bakalım hayırlısı canını sıkma
Deniz0212 Btl_akkurr bende de sertleşme çok oluyor geçiyor dokununca detaylı ultarasona gireceğim inşallah herşey yolundadır 🥹❤️ teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için ❤️