Balbebek012 Kızlar bebeğim daha küçük kızıma öğrettim çok şükür ama şunu merak ediyorum erkek bebeğe çiş nasıl öğrettiniz tecrübeli anneler bilgi verir misiniz 🫶
Melikeakkc Balbebek012 ben oturarak öğrettim ayakta öğretmedim bu sefer hep ayakta yapıyorlar hijyenik olmuyor
Glhayat_54 Erkek daha kolay aslında. ayakta ,oturarak iki türlü seçeneği oluyor ve dışarda yapmasıda daha iyi en azından oturmadanda yapma şansı var mikrop açısından.. Yanında pet şişe bulundurup dışarıya cıkma durumunda da cok kolay yaptırma şansında oluyor.
Melikeakkc Balbebek012 evet çünkü isabet ettiremiyor misafirliğe gitsek rahatsız olurlar diye düşünüyorum ben şahsen rahatsız oluyorum. Bi arkadaşm ayakta öğretmiş çocuk tuvalete gidiyor kim klozetim çiş içinde kalıyor ben hamileyim yıkayamıyorum zaten bana iş çıkıyor başkası otursa rahatsız olur ve ayakta işemek sağlıklı değil erkekler için de ileri ki yaşlarda. Merdivenli taburesi var oturup işiyor
avucundaopucuk İkea lazımlığı almıştım ön kısmı uzun olduğu için çişi dışarı çıkmasını engelliyor erkek çocuklarda bu önemli oluyor açıkçası. Başlarda yapma konusunda sıkıntı olabiliyor ama tuvalette bir köşede sizde bir yerinizi göstermeden tuvaletinizi yapmış gibi yaparsanız örnek gibi görüpte yapabiliyorlar